Familiebezoek Woensdag, 30 oktober 2019

30 oktober 2019 - Marmaris, Turkije

Turkije, Kas - Turkije, Marmaris. 250 km

Totaal gereden: 21.521 km. Heerlijk weer, 26 graadjes, ‘s avonds fris.

En ja, vanmorgen is het weer rustig rondom ons heen. De meeste auto’s zijn na het feest der republiek verdwenen. Ook wij kunnen deze stek verlaten. Wel even geld wisselen in het dorp bij een bank. We hebben nog wat dollars die we beter in lira’s kunnen omzetten. Bij de pomp is het wennen dat het geen 1,20 eurie, maar rond de 60 euries voor een volle tank kost. Onderweg rijden we door het Westland van Turkije, gezien de vele kassen die hier tegen de hellingen staan. Kunnen de Turkse tomaten naar NL vervoert worden, want daar schijnen de tomaatjes ziek te zijn. We rijden langs een paar bounty strandjes zoals ik mij in Curacao herinner. Voor Marmaris is een schitterend uitzichtpunt op de stad aan de zee waar de nodige scheepjes in de baai voor anker liggen. In de stad wordt het even zoeken naar het appartementen complex waar Annemieke woont. Het is een wirwar van straatjes, maar we vinden uiteraard het juiste appartementen gebouw. Op een meter of 50 kunnen we prima met de camper staan. In de namiddag en avond is er bij Annemieke thuis geen gebrek aan gespreksstof tussen An en Annemieke. Eerst laat op de avond gaan we in een restaurant in Marmaris, waar ook Emrah zich aansluit, heerlijk eten.

1. Ger Timmer:
    1 november 2019
    Wat een pracht en praal! Ik dacht dat ik een ingevallen koppie zou zien bij Gert-Jan, maar dat valt heel erg mee! Geniet er nog even van!