Holland dagen. Woensdag 26 juni - Maandag 1 juli 2019

1 juli 2019 - Breda, Nederland

Nederland, Breda Rucphen Eindhoven Domburg.   427 km

Totaal gereden: 1519 km.  Alle dagen prachtig weer, 25 tot 30°.

Het zijn warme dagen in het vaderland. Alle dagen tussen de 25 en 30 graadjes en soms er boven. Er zijn natuurlijk nog wel wat dingetjes te doen zoals Deet nr. 50 zoeken, een moslimjurk op maat maken, het bestelde raampje voor de camper halen en inbouwen, gastanks vullen en een zwemles zien van onze kleinzoon. We hebben ook een bere gezellige Donuts vrienden dag in Domburg, waarvoor we eerst één stel in Eindhoven van het vliegveld ophalen en vervolgens zonder al te veel file naar Domburg rijden. Na koffie met van alles is er nog een heerlijk etentje in een strandtent.  De kwartfinale van de Leeuwinnen met BBQ is ook een toppertje. Zondag is kleinzoondag, met formule 1 sensatie, compleet met het Nederlandse en Oostenrijkse volkslied. Mooier kan het niet. Ook de Oostenrijkse tak van de familie zoekt contact met ons en leeft mee. Als feestmaal vanavond het hartendieet. Diegene die het kennen weten dat dit smerig lekker is. Maandag stuurt het thuisfront uit Reisach ons de voorpagina van onze krant aldaar met een mooie foto van der fliegende Holländer.