Relaxt dagje. Vrijdag 12 juli 2019

12 juli 2019 - Pieniężno, Polen

Polen, Pieniezno   0 km

Totaal gereden: 2825 km.  Zonnig, 20 graadjes.

Super rustig hier, pracht plek, iedereen weg, deze plek is vandaag van ons. De douche is heerlijk warm. Slechts één nadeeltje, je stinkt de hele dag naar de bleek. Het autootje wordt er ook mee gewassen. Geen probleem, die was al wit. Nu wij ook. Ook voor de witte was een prima plek. Tegen de middag ruiken we naar een mix van ammoniak en bleek. Er zijn nogal wat prik grage vliegende beestjes hier. Ieder bultje wordt door zuster Anna met ammoniak verzorgt. Verder blijft het leuk hier. Overdag zie ik rondom onze stek mevrouw ooievaar grasduinen, op zoek naar een visje in het water hier vlak achter. Tot drie x toe, vliegt ze weg. Toch krijg ik haar een keer te pakken. Eindelijk ook een beest op de plaat. We bekijken vanmiddag te voet het plaatsje Pieniezno, gaan ter kerke, waar minstens 800 mensen in kunnen en acht mensen de mis bijwonen. Terug bij de camper word ik nog geknipt geschoren en gebleekt in de douche. Elke keer als we naar voor lopen naar de douche en afwas plek komt de baas naar buiten rennen of alles goed gaat en we nog wat nodig hebben. Tegen de avond verschijnen er nog een paar campers. Echt wild wordt het hier niet.