Warm dagje. Dinsdag 25 juni 2019

28 juni 2019 - Breda, Nederland

Duitsland, Langenselbold - Nederland, Breda.   434 km

Totaal gereden: 1092 km. Zeer warm weer, tot 38°

Met om 23.00 uur 32° in de camper, beloofd de nacht wat zweterig te worden. Toch slapen we snel in. Vandaag, dinsdag, met het bekende super ontbijt bij Cobie, een goed start gemaakt. Na dit feestmaal en afscheid natuurlijk eerst de Aldi-Süd bezocht, die hier direct om de hoek vlak voor de autobahn is. Veel kunnen we niet kopen, de camper is echt vol! Een tray koffiemelk voor mijn Bredase schone zus moet natuurlijk nog wel gaan, aldus geschiede. Dat het warm zou worden vandaag was wel bekend, maar zo heet! Rond 15.00 uur wordt er 38 graadjes buiten gemeten. De airco heeft een zware dag. Het verkeer loopt lekker door, tot we het Vaderland inrijden. Daar volgt de ene na de andere file. Zelfs in Breda zit het muurvast omdat een grote doorgaande weg is afgesloten. Na de afgeleverde tray koffiemelk naar ons appartement waar we zeer tevreden onze nieuwe badkamer aanschouwen. De douchecabine staat er keurig bij. Chris en andere helpende handjes, bedankt. Traditie getrouw haal ik loempia’s bij de Chinees. Drie stuks, Ivo doet gezellig mee.

1. Ger Timmer:
    28 juni 2019
    Zit je nou nog niet in Iran? Duurt allemaal wel lang, he?
    Overigens heb je ons op een idee gebracht: we overwegen om ook een reis naar de Ayatolla's te maken...
    Ik zou best wel eens jullie inpaklijst willen zien en een overzichtje van de aanpassingen die je aan de camper hebt gemaakt.
  2. J & J:
    28 juni 2019
    Super begin van de reis dus, Nederland aan doen en daar even genieten van Ivo en Lodi.
    Jammer altijd weer van die gezellige file's, maar dat hoort er nou eenmaal ook bij.
    Is de koffiemelk in Duitsland dan zoveel lekkerder dan die te koop zijn bij de Lidl Nederland?