Eten, drinken, praten.

16 april 2022 - Augignac, Frankrijk

Zaterdag 16 april 2022. Eten, drinken, praten    Dag 5

Frankrijk, Augignac Tignac.   0 km.                                  Totaal: 1393 km

Zomerse temperaturen tot 24 graadjes.

Om negen uur een lekker ontbijt bij Wout en Lena. Heerlijk om te zien hoeveel zelfgemaakte etenswaar op tafel staat. Van kweeperenjam, krentenbrood, kruidenthee tot stokbrood. Hierna naar Luc en Daniëlle gereden. Twee reiskoppels staan reeds bij hen op de mini camping. Wij gaan vanmiddag met Luc, Daniëlle, Wout en Lena een hapje doen in Nontron. Een klein stadje, met klein centrum, maar met een goed restaurant in het centrum van de stad. Het eten is er prima. Met Wout en Lena lopen we later door het centrum langs het oude kasteel, waarvan je nauwelijks ziet dat het een kasteel was. De bamboe groeit er prima. Terug naar Tignac rijden we eerst langs een bron waar goed drinkwater getapt kan worden. De nodige flessen worden gevuld. In Tignac lopen we met elkaar over het landgoed van Wout en Lena langs de kaalslag van de buurvrouw en drinken een frisse dronk bij de camper. Verschillende stukjes kaas met rode wijn komen daarna aan de buurt. Bij het frisser worden buiten, gaan we naar binnen en krijg ik een drankje uit 2004, met een alcohol percentage waar ramen goed schoon van worden. Bij nog zo’n glas zou ik serieuze problemen krijgen. Om 12 uur is het mooi geweest en zoeken we de camper op, terugkijkend op een gezellige ontspannen dag.

1. Lena:
    17 april 2022
    Ça c’est magnifique,la vie est belle mais des amis comme toi,c’est fantastique!🌻
  2. Letty Stolk:
    17 april 2022
    Goede reis, fijne vakantie veel plezier groetjes 💕
  3. Martin:
    17 april 2022
    Zow die bamboe moet je niet op de camping hebben🙈 🤪
  4. Wim en Ingrid:
    17 april 2022
    Leuk verslag en wat hebben jullie het goed leuk zo met elkaar en de drankjes erbij.We reizen zo een beetje mee groetjes.