Keltische Cirkel

11 april 2022 - Schönboden, Oostenrijk

De kogel ging laat door de kerk. Een bijna foute formulering in deze tijd, maar toch. Onze voorbereidingen voor de Japan reis kunnen we voorlopig in de ijskast zetten. Plan B, een rondje Zwarte Zee, leek een mooi alternatief vanwege Covid. Ook deze reis gaat de koelkast in. Plan C, naar Turkije, Georgië, Oekraïne en Moldavië blijkt ook geen goede keus. Dan maar de boel helemaal omgooien, maar er toch een hele mooie trip van maken. Een combinatie van landen met het thema de Keltische Cirkel. Het wordt weer veel natuur en cultuur. Het eerste deel gaat naar Frankrijk waar we onze reisvrienden ontmoeten. Een kleine mini-camping vlak bij een oud Collega-vriend. Wel nog even aanpoten de komende twee dagen. Het heeft flink gesneeuwd, het vriest 6 graadjes in de nacht, onze vakantiechalet Seearend nog fertig maken voor nieuwe gasten eind van de maand en ons huis netjes achter laten. Zoon Ivo en neef Mark met vriend Bart zijn vandaag vertrokken na een paar fantastische Ski dagen. De camper staat in de sneeuw en wordt reis-klaar gemaakt. De watertank pas op het laatste moment vullen, want met die kou loopt het water er weer even snel uit. Vol automatisch nog wel. Morgen nog even naar Hermagor en Jouri met familie gedag zeggen. Eerst ergens in augustus komen we weer thuis. Ik zal proberen de lezers mee te nemen op ons avontuur dit jaar. Schroom niet een reactie te geven, maar het is geen must. Voor vandaag genoeg als inleiding. U hoort nader.

1. Martin:
    11 april 2022
    Geniet lekker, goede reis en kom gezond weer thuis 🏠
  2. Johannes en Lucia:
    11 april 2022
    Heerlijk gaan genieten, een goede reis, en blijf gezond.
  3. Mark:
    11 april 2022
    Fijne reis nogmaals en het was super gezellig de afgelopen dagen.
  4. Jeroen:
    11 april 2022
    fijne reis genieten jullie ervan en tot ziens
  5. Sandra Neij:
    11 april 2022
    Goede reis en lekker genieten
  6. Jos Groenendijk Groenendijkj:
    Goed plan!
  7. Lia en Willem:
    11 april 2022
    Wij wensen jullie een hele mooie reis, hou het veilig en we zullen jullie zeker volgen via deze blog. Geniet vandaag Franse kaasjes😊
  8. Ab La Croix:
    11 april 2022
    Turas maith a bheith agat agus fanacht sláintiúil!
  9. Marian Voesenek:
    11 april 2022
    Fijne vakantie. Geniet ervan en maak mooie herinneringen.
  10. Louwra de winter:
    Fijne reis.
    We gaan we genieten van je reisverslagen. Zo reizen we een beetje mee.
  11. Aad en Joke de Gans:
    11 april 2022
    Goede reis ! Fijne vakantie en kom gezond weer terug.
  12. Harmke en Willem Prins:
    11 april 2022
    Wij wensen jullie heel veel plezier heerlijk genieten
    Lieve groetjes
  13. Wim:
    11 april 2022
    Geniet van jullie nieuw avontuur.
  14. Marijke van der Wenden:
    11 april 2022
    Lieve vrienden, hele mooie reis toegewenst. Ik ben heel erg benieuwd naar de Keltische Cirkel. Dat Keltische spreekt mij ook zeer aan. Beannachd leat (tot ziens)
  15. Bart:
    11 april 2022
    Veel plezier en een hele fijne reis! Bedankt voor de gastvrijheid. Leuk dat we jullie kunnen volgen.
  16. Jan Hofsteenge:
    11 april 2022
    Dan kom ik van de zomer maar niet langs, in ieder geval veel plezier en kom veilig weer naar Reisach terug groetjes
  17. Joke en Frank:
    11 april 2022
    Leuk hoor !!!! Veel plezier en goeie reis ... in gedachten reizen we met jullie mee.
  18. Janny de Winter:
    11 april 2022
    Annie en GertJan heel veel plezier en een goede reis! En ik ga weer genieten van je jullie reis verslag. 😘🙋🏼
  19. Loes:
    12 april 2022
    Wij sluiten ons aan bij alle wensen. Heel veel plezier, blijf gezond. We reizen mee met jullie reisverslagen.
    Liefs hian en loes
  20. J & J:
    12 april 2022
    Weer leuk op pad samen, heel veel plezier.