Weerzien vrienden

15 april 2022 - Augignac, Frankrijk

Vrijdag 15 april 2022. Weerzien vrienden    Dag 4

Frankrijk, Thiers - Frankrijk, Augignac Tignac. 281 km.  Totaal: 1393 km

Alweer een super mooie voorjaarsdag, van 6 tot 24 graadjes.

Laat mij vandaag beginnen te memoreren over precies 20 jaar geleden, onze verhuizing naar Oostenrijk. Dick chauffeur in de gehuurde verhuiswagen, wij met de Landy plus aanhanger en Ivo met de Kadett. Ons „Ik Vertrek“ verhaal was begonnen en is nog steeds actueel. Voorlopig dus geen verhuiswagen retour. Wel veel met de camperwagen onderweg, zo ook vandaag. Een niet al te lange tocht in vergelijking met de afgelopen dagen. De rit verloopt prima, zelfs tanken met een pasje gaat goed. Even voor vier uur arriveren wij in Tignac bij oud collega vriend Wout. Hier vlakbij is de ontmoetingscamperplaats van de Keltische vrienden. Maar dat is pas zondag. Het is een warm weerzien met Wout en Lena. Een paar jaar hebben we elkaar niet kunnen ontmoeten, maar in de gesprekken is daar niet veel van te merken. Alsof we nog kort hiervoor hier waren. Het lap vlees deed vanavond aan vier jaar terug denken. Smerig lekker, maar in een normale proportie.

1. Dick (Dirk):
    16 april 2022
    Prachtige en dierbare herinneringen, de verhuizing, het opknappen, maar ook, als wij bij jullie waren,de dagafsluiting met een borrel.
    Geniet ervan
  2. Lena:
    16 april 2022
    Wij genieten ook van jullie bezoek!🌸
  3. Louwra de winter:
    Twintig jaar
    Toen was ik verdrietig dat jullie weggingen, maar wat hebben Henk en ik er prachtige herinneringen voor terug gekregen.
    Heerlijke jaren een beetje meegeholpen.
    Met veel plezier. We hebben wat af gelachen.
    Nu reizen we een beetje met jullie mee iedere avond.
    Goeie reis.
  4. Marijke van der Wenden:
    17 april 2022
    Jeetje.. 20 jaar alweer. Bijzondere herinneringen aan die tijd en nog altijd een fijne plek om terug te komen.
  5. Wim en Ingrid:
    18 april 2022
    Twintig jaar wat is het hard gegaan vele mooie herinneringen,gelachen,af gezien met te veel klimmen en te veel om op te noemen en we kunnen nog steeds meer herinneringen maken.blijft bijzonder vriendjes voor het leven.