Rustdag

25 april 2022 - Madrid, Spanje

Maandag 25 april 2022.    Rustdag

Spanje, Madrid.  0 km.  Totaal: 2435 km.   Dag 13

Van 12 tot 22 graadjes. Vrijwel onbewolkt.

Mooi om te lezen hoe het onze Max gisteren is vergaan. Dit weekend alles gewonnen wat er te winnen valt. Jammer dat we de combi van Nederlandse en Oostenrijkse hymne niet gehoord hebben. Altijd mooi zo achter elkaar.

Het is een vrije dag! Geen programma, niets moet, alles mag. Wij besluiten in ieder geval op de camping te blijven en alles op orde te maken. Dat betekent een wasje draaien, heerlijk douchen, haartjes knippen daar waar teveel groeit, de camper van binnen en buiten cleanen, een eigen potje koken, genieten van het zonnetje en de app “‘Wie Betaalt Wat” installeren. Dat is nog wel een dingetje, maar het komt goed en ik denk dat ik weet hoe het werkt. Er worden zo rondom door een ieder uitgaven gedaan die verdeeld moeten worden en met deze app schijnt dat probleemloos te gaan. Onze reisgenoten zijn later vandaag op stap, naar de stad, museum of fietsen. Wij genieten de rust vandaag.

1. Lia en Willem:
    Ook rusten is genieten😉
  2. Janny de Winter:
    26 april 2022
    De camper opruimen en een wasje doen kan ook een fijn gevoel en rust geven😊😂🤣
  3. Linda van de Kamp:
    26 april 2022
    Ziet er heerlijk uit! We gaan jullie ook volgen!
  4. Martin:
    26 april 2022
    Heerlijk genieten! Da Haam issut niks, veul regen vandaag maar morgen weer mooi. Gisteren ff een biertje met Gerhard gedronken en bijgepraat 💪