Usedom, na 36 jaar. Zondag, 7 juli 2019

7 juli 2019 - Koserow, Duitsland

Duitsland, Lübeck - Duitsland, Usedom  Koserow.  249 km

Totaal gereden: 2267 km. Met 14 graadjes echt fris.

Met de hele dag bewolkt en niet warmer dan 14 graadjes, mag je het een frisse dag noemen. Wel nagenoeg droog en een flink windje wat weer goed is voor ons wasje van vanmiddag op de camping. We zoeken vandaag een camping omdat we de WM voetbal finale van de leeuwinnen willen zien. We koersen op het eiland Usedom, aan de Ostsee, vlak voor de Poolse grens, waar we 36 jaar geleden ons DDR avontuur begonnen met onze vrienden uit Jena. De kids waren 0 en 2 jaar. Zonder telefoon vonden we elkaar ergens in een dorp. Op camping Am Sandfeld gaat het er gemoedelijk aan toe. Erg vriendelijke uitbaters. Alleen het WiFi is but! Toch kunnen we in de Aufenthaltsraum, samen met nog een Nederlands stel, naar de wedstrijd kijken. Oranje gaat strijdend ten onder, maar we hebben een leuke middag en drinken er met elkaar een glaasje op.