Intermezzo

2 mei 2024 - Kalamáta, Griekenland

Donderdag 2 mei 2024.            Intermezzo

Dag 35.   Gythio, Griekenland - Kalamata, Griekenland.         101 km.   Totaal: 2802 km

Het blijft maar heerlijk weer met iets te veel wind, 25 graadjes.

We gaan pas om 12.00 uur rijden vandaag en maken een tussendoortje naar (ook al weer) reisvrienden vanuit Marokko. Zij staan in Kalamata en gaan hun Griekenland reis afkappen i.v.m. een sensor probleem dat in Griekenland moeilijk is op te lossen. Flink balen dus. Onderweg doen we nog een strandje aan. Het weer is te uitnodigend. Het is al weer een paar jaar geleden dat wij Trudy en Ab ontmoetten, maar daar is weinig van te merken als we aan de borrel gaan en daarna in de taverne naast de camping heerlijk eten voor weinig geld. Nou heb ik toevallig nog wat whisky aan boord, also als afsluiter niet verkeerd. Het praat wat makkelijker over politiek, reizen en levenstestament.  De camping oogt wat simpel, maar de douches zijn de beste van deze reis tot nu toe. Ruim, warm en schoon. Voor 18 euries de nacht helemaal prima.

1. Ab La Croix:
    3 mei 2024
    Het was inderdaad weer alsof we elkaar nog onlangs hadden ontmoet.
    We blijven jullie volgen en houden jullie op de hoogte van het verdere verloop.
    Tot onze volgende ontmoeting, waar en wanneer dan ook.

Jouw reactie