Rustdag op de camping

8 mei 2022 - Lantemil, Spanje

Zondag 8 mei 2022.  Rustdag op de camping

Spanje, Lantemil.    0 km.   Totaal: 3815 km.            Dag 26

Heerlijk weer om te relaxen, tot 25 graadjes.

Ontbijt met een opa ei, buiten onder de luifel van de camper en nog niet te warm. Vandaag geen programma. Wel de nodige handwasjes en wat poetsen aan de camper. De camping waar we staan ligt vlak bij een stuwmeer wat er desolaat uitziet. Nog maar 15% van de capaciteit water staat er in. Aan de rand zien we hele verlaten dorpen weer boven water komen. Navraag leert ons dat droogte de oorzaak is van deze vreemd uitziende situatie. Een paar groepsgenoten zoeken vanmorgen een markt op, een 10 km hier vandaan, en sturen een appie of we vanavond in zijn voor een BBQ. Het antwoord laat zich raden. In de middag worden dus de voorbereidingen getroffen voor de BBQ. Een heus goed apparaat komt uit de camper van Roelf en Miep tevoorschijn. Wij verzamelen de nodige houtjes om het boeltje goed op te stoken vanavond.  Nu we dan toch een dag stil staan is het ook een goed moment de haardjes te knippen met de tondeuse en daarna een lekkere douche te nemen in de blokhut. Aldus geschiede. De TME avond is met al het lekkers wat een ieder meebrengt een heus toppertje. Het lijkt wel een echte rustdag vandaag. En dat op zondag.

1. Martin:
    9 mei 2022
    Whoooo dat ziet er goed uit!