Mei werkweek 2018

6 mei 2018

Dat is wel weer even aanpoten, van half 7 tot een uur of 11 s’avonds. In het restaurant ontbijt en diner verzorgen voor de Wols familie en werkploeg op de camping, plus aanlopend volk bedienen van natje en droogje en de lunch voor de werkploeg. An is weer een echte keukenprinses en niet geheel onverdienstelijk, de nodige complimentjes aanhorend. De voetjes en heupen sputteren een beetje na een week in vol bedrijf. De vooruitzichten zijn echter prima. Na zaterdag gaan de laatste zaken de camper in en komt de volgende reis in beeld. We hebben er zin in! Zaterdag eerst naar de Lidl voor de bbq vanmiddag. Jouri komt met gezin. Eerst het terras Blütenstaub vrij maken. Nog nooit heb ik zoveel neer zien komen in de afgelopen week. Ook in huis is het doorgedrongen. Gelukkig is het droog, waar het eerst niet naar uit zag. De Nürnberger en Cevapcici worstjes zijn favoriet bij de kids. Vanavond het 5 mei concert in Amsterdam gezien. In één woord: indrukwekkend. Ivo heeft voor thuis een vlag aangeschaft met Lodi. Helemaal enthousiast! Het capitool reisgids van Griekenland opgezocht, want nu wordt het serieus de laatste dingen opzoeken.

1. H & P:
    6 mei 2018
    Natuurlijk blijven we jullie volgen
  2. Lia en Willem:
    6 mei 2018
    Leuk begin van de reisblog. We zullen jullie blijven volgen........
  3. Janny de Winter:
    6 mei 2018
    Hallo Annie en GertJan, natuurlijk ga ik jullie ook weer volgen!
  4. Ger Timmer:
    6 mei 2018
    Ik stuur jullie ook even onze avonturen uit Nieuw Zeeland en Vietnam. Maak er wat moois van, we zullen jullie berichten met veel plezier lezen! Succes! Gr Ger en Evelyne
  5. Ab en Trudy La Croix:
    6 mei 2018
    Wij zullen jullie avonturen met plezier volgen.
    Zoals het er nu naar uitziet vertrekken 5 juni naar Canada en noord Amerika en zijn 5 oktober weer terug.
  6. Ger Timmer:
    7 mei 2018
    Nog even Annie: stuur ons jullie mailadres, dan kan ik jullie onze berichten sturen. Vr Gr Ger
  7. Jack & Bea:
    7 mei 2018
    Uiteraard gaan we jullie volgen. We kijken nu al naar jullie verhalen uit.
    Fijne vakantie en geniet er van.
    Groetjes, Jack & Bea
  8. Eite Boonstra:
    10 mei 2018
    Gezellig we zien uit naar jullie avonturen.
  9. Aad en Joke de Gans:
    10 mei 2018
    We gaan jullie met plezier volgen,hopen op prachtige verhalen !Hele fijne vakantie! wij gaan woensdag rondje Scandinavië. Groetjes Joke & Aad.