Naar Amsterdam en Rotterdam

21 mei 2017

Naar Amsterdam en Rotterdam

Op uitnodiging van neef Mark gaan we vanmorgen naar de open dag van BMW in Amsterdam. Zowel BMW als Amsterdam zijn mij vreemd. De showroom in Amsterdam is echt één en al show. Wat een luxe is daar te zien. En dan heb ik het niet alleen over auto's. Het is er nog gezellig bovendien. Terug in Breda, waar inmiddels Tim bij zijn tante Annie is, na de koffie met Ivo, kleinzoon en An naar Rotterdam. Je bent in het vaderland, dus zijn er de nodige vrienden en familie verjaardagen te bezoeken. Nog 6 dagen, dan zijn we weer weg. Estrella en Esparanza (ik hoop, ik schrijf het goed) vieren hun verjaardag. Niet alleen dat is leuk, maar als extra verrassing ontmoeten we "oude" vrienden, familie, geliefden. Vul dat zelf maar in. Onze kleinzoon heeft het prima naar zijn zin en wordt uitgezwaaid door 5 jonge meiden van rond 14 jaar. Al met al is het een verrassende dag die ons weer een dag dichter naar het afscheid en ontmoeting van Rotterdam brengt. Nog 7 nachtjes slapen. Voorzichtig beginnen we de koffers te vullen met wat we denken te moeten meenemen. Valt heus niet mee als camperaar.

1. Martin:
    22 mei 2017
    Veel plezier en doe voorzichtig

M&T