Dämmerschoppen, vrijdag 28 juli

5 augustus 2017

Österreich, Schönboden Alpenferienpark.

Als we dan afsluiten, laten we het dan met Dämmerschoppen op de Camping doen, waar we gezellig weer in de running zijn achter de tap. Vreemd toch dat het überhaupt geen moeite kost de draad op te pakken waar we drie maanden geleden waren. Het is leuk vele "oude" campinggasten te ontmoeten. Veel hoef ik niet te vertellen. Onze verhalen hebben zich goed de ronde gedaan. De camper staat gewassen voor ons huis op de volgende rit te wachten. Morgen wacht de grasmaaier en er is best wat snoeiwerk te doen. De camping is gezellig druk. Wij gaan nog een lekkere zomer tegemoet. Met mooi weer! Nogmaals Liebe Grüße, An+GJ.

1. Lia en Willem:
    6 augustus 2017
    Gezellig, wat jullie doen verleer je nooit.........
  2. Loes:
    Hoi Annie en Gert Jan

We hebben niet alleen genoten van jullie reis; eigenlijk ook een beetje meegereisd.De beschrijving van jullie avontuur was zo realistisch beschreven dat je haast zelf meereisde.
    Veel soorten religie kwam aan bod; wat een groot verschil op de wereld wat betreft trouw aan geloof. Heel boeiend. Nu mogen jullie alles gaan verwerken, denk dat jullie daar nog niet aan toegekomen zijn. Elke dag best een behoorlijk, maar leuk programma.
    Dank voor het meereizen. Ik denk wel te kunnen zeggen ":tot de volgende mooie reis" die vast niet te lang op zich zal laten wachten!!!!

Tot in Nederland.
  3. Janny de Winter:
    6 augustus 2017
    Gewoon weer bezig zijn waar jullie goed in waren