Laatste dag in Griekenland, zondag 17 juni 2018

17 juni 2018

Griekenland, Glifa, camping Ionion

Morgen gaan we met de ferry naar Italië, vandaag benutten we om van alles een beetje te cleanen. Er is een echte wasmachine, precies zoals op “onze” camping. Alleen staan er hier vier. Voor vijf euries wordt het beddengoed weer helemaal fris. Plus de rest. Het waait hard, dus de luifel moet ik verstevigen. We lopen nog een stuk langs de zee in de wind. Lekker liggen is er niet bij. Dan word je gezandstraald. Verder is het half bewolkt, met een hoop gedonder in de avonduren en een lekkere regenbui. Het is pannenkoekendag, dus ik mag mijn best doen. Verder is er vandaag niet zo veel te melden, behalve dan dat het vanavond verdacht stil is op de camping. Duitsland heeft verloren van Mexico! Voor het slapen gaan houden we een ware muggenjacht. Waar die opeens vandaan komen is ons een raadsel. Voor alle ramen en schuifdeur zijn horren en toch zoemt het er lekker op los. Er zijn erbij die in één minuut 4 aanslagen overleven. Na 3 kwartier zoeken en meppen denken we mug vrij de nacht in te gaan.

1. Loes:
    18 juni 2018
    Wat een reuze lekkere en interessante vakantie. Nu nog even genieten van Italië. Veel plezier (dan hebben wij dit ook met jullie verslag🤗)
  2. H & P:
    18 juni 2018
    Goede bootreis toegewenst en nog veel avontuur in Italië.
  3. Louwra:
    Op naar Italië. Goede reis