Een luie dag, vrijdag 1 juni 2018

1 juni 2018

Griekenland, Igoumenitsa camp Elena Beach

Het is hier goed stil in de nacht. Om 7 uur klaar wakker. Ik zie dat onze voor buurman aanstalten maakt om te gaan vertrekken. Dit is onze kans naar voren te kunnen schuiven naar het water. Om half 8 staan we op onze nieuwe stek en zijn tevreden. We gaan er verder een luie dag van maken en lopen naar het kiezelstrand, ongeveer 4 meter voor de camper. Een heus strandje ligt  200 meter verderop en aangezien niemand de moeite neemt daar naar toe te lopen, wagen wij het erop. De snorkelspulletjes worden opgezocht, handdoeken verzameld, een flesje water in de tas en het avontuur kan beginnen. Na also een heerlijke duik en schelpjes zoeken op ons privé strand, de camper weer opgezocht. Vanmiddag willen we even naar de weg lopen en kijken of er winkels in het dorp zijn. Na een flinke klim naar boven ontdekken we dat er hier überhaupt geen dorp is of iets wat daar op lijkt. Het eerste huis is vijf km verder. Dus weer terug gelopen en als troostprijs het restaurant met een bezoek vereerd. Voor een biertje en cola zero, want de tonic is op.

1. Ingrid:
    1 juni 2018
    Leuk reisverhaal wij hebben daar ook mooie herinneringen vandaan lang geleden begon onze klassieke rondreis op Corfoe. Mooie dagen toegewenst groetjes aan An.xx