Nog een luie dag, zaterdag 2 juni 2018

Griekenland, Igoumenitsa camp Elena Beach

Het weer is wederom om door een ringetje te halen. Van vroeg tot laat een blauwe hemel, een beetje wind en zonneschijn. Om 8.30 uur is de bar open en haal ik het standaard brood van de camping. Best goed, maar geen Kandolf kwaliteit. Wij hopen dat het in Hermagor ook goed weer is, want dit weekend is het Speckfest. Veel Italianen moeten dan de te dure spek kopen, een lekker biertje drinken en Frigga eten. Hier is geen Frigga te krijgen. Wij doen het met een gebakken ei op dat campingbrood van hier. Verder doen we ons wasje, stofzuigen de camper, maken de luifel schoon van een kleefachtig stofje dat de bomen hier afscheiden, zwemmen een rondje in zee en luisteren een paar uur naar gitaar muziek achter ons, waar andere buren knettergek van worden. Na een paar uur gaat het mij ook wel irriteren. Maar er zijn vervelendere zaken te bedenken. Een grote Wiener camper zet zichzelf vast in een bocht naar beneden. Veel schade en consternatie op de camping. Iedereen weet het beter. Ik zeker, maar ik bemoei mij er maar niet mee. Vanavond eten we witte bonen in tomatensaus, aangeklede sla en een balletje gehakt. Een echte camping maaltijd. Heerlijk!

1. Joke en Frank:
    2 juni 2018
    Eet smakelijk!! Wij eten bruine bonen rijst en goulash ( k&k) ook een kampeer menu, aan de grens van Duitsland, 30 km ten oosten van Den Ham. Vraag maar aan An waar dat ongeveer kan zijn.🤗😘. Het is trouwens leuk om jullie reis te volgen!
  2. Janny de Winter:
    2 juni 2018
    Heerlijk om twee relax dagen te hebben🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♂️😎😎.....Leuk om de reactie van Joke Blom te lezen. Doe haar de groeten als jullie haar op een andere manier horen🙋🏼