Moederdag, zondag 13 mei 2018

13 mei 2018

Kroatië, Porec

Geen groepsreis is best wel ff wennen, na een ACSI en NKC reis de afgelopen twee jaar. Aan de ene kant stil en minder opwindend, aan de andere kant heerlijk rustig, meer eigen keuzes maken. Voor dit jaar prima zo. Vanmorgen weer mooi weer. Alleen een stevig briesje. Oppassen voor de blanke huid! Zondag of niet, we doen ons wasje. Het droogt nu lekker en morgen gaan we weer op pad. Op de camping wordt het nog rustiger nu de meeste Italianen naar huis gaan na het Hemelvaart weekend. De zee is heerlijk om een duik te nemen, wat ik dan ook doe. Met snorkel. Van Moederdag is, buiten de berichtjes van Ivo en Jouri, weinig sprake, behalve dat ik verse broodjes haal en het ontbijt verzorg. Doch dat komt vaker voor. We krijgen wat foto’s van Ivo doorgestuurd van het Jazz Festival in Breda. Heel leuk om weer eens mee te maken, maar we zitten toch liever hier. Het camping volk is getuige de vele vlaggen nogal gesteld op hun afkomst. Met name Duitsers, maar zeker ook de Oostenrijkers doen er aan mee.

1. Martin:
    14 mei 2018
    Moederdag is hier ook gezellig verlopen met de kids, gelijk afscheid genomen want maandagavond gaan wij is kijken of jullie Schönboden wel netjes hebben achtergelaten! Ben benieuwd naar het brieffie, Haha
  2. Loes:
    14 mei 2018
    nou jazz Breda met je vrienden uit Bali is ook super.
    Fijne reis