Van zee, langs zee, naar zee

7 juni 2018

Griekenland, Nafplio - Griekenland, Leonidio.   93 km

Na de ochtend rituelen rijden we om half negen van de camping af. De hele tocht rijden we langs de zee. Dan weer er vlak langs, dan weer een paar honderd meter er boven. Het is werkelijk een vreugde hier achter het stuur te zitten. Alleen de vele dode katten en honden die we de laatste dagen langs de weg tegen komen, zijn een beetje jammer. De vele sinaasappelbomen vol met vrucht, die we veelvuldig zien, zijn echter weer een lust voor het oog. Onze voornemens een stuk verder te rijden maken we niet waar vandaag. Ik zie een paar camping langs de zee en kan het na de derde niet weerstaan deze te bekijken. Gelijk dik tevreden boeken we voor een nacht in en staan, met voorluifel en stoeltjes voor de camper, om half één, uitgestald voor een echte vakantiedag. De camping waar we staan, Semili camp, aan Plakas Beach, niet ver van het stadje Leonidio, staat niet op de kaart, maar is een goed verzorgde camping met nette voorzieningen. Het publiek is een beetje saai. Allemaal van die half dooie pensionisten die geen woord terug zeggen als je hen groet. By the way: we zijn vandaag al weer 4 weken onderweg. Dat betekent op de helft van deze trip!

1. Mark:
    7 juni 2018
    Lekker hoor. Krijg je allerlei mooie vakantie... uh, reisfoto’s door. Opeens veel zin in vakantie 😎
  2. Lia en Willem:
    8 juni 2018
    Pas of al op de helft van de reis en al zoveel moois gezien, waarschijnlijk komt er nog veel meer moois......... zoals we jullie kunnen volgen genieten wij ook van jullie en zeker de verhalen van Gert Jan..........
  3. Aad en Joke de Gans:
    8 juni 2018
    Mooie foto's en prachtige verhalen,genieten ervan !Stuur een beetje deze kant uit! Nog veel plezier.groetjes!