Op zee

29 mei 2017

Deze zondag hebben we geen programma. Ruhe Tag!  Het is ook zondag, dus dat strookt wel. Om half acht ga ik eerst de gymzaal bezoeken. Een aantal oefeningen per dag moet mijn gewicht tijdens deze cruise in bedwang houden. Dat wordt nog een flinke uitdaging. Dit begint al bij het ontbijt in het restaurant. Ik houd mij in! Als jullie denken dat het alleen relaxen is aan boord, dan hebben jullie het mis. Na het ontbijt volgen we een interessante lezing over de U Boot Krieg in de Atlantische oceaan. Na een loopje over het schip volgt een lunch met een ijsje toe. Dan een lezing over wat te doen in Stavanger, Flam en Alesund. Vervolgens een high tea met direct daarop volgend een wandeling, 2x het promenade dek. Één rondje is precies één mile. Een uur pauze zet mij aan dit schrijven en op afspraak met Willem en Lia gaan we om 17.45 uur, in gala, aan het vier-gangen diner. Voldaan hiervan naar de cinema voor de avondfilm. Om 10.00 pm mogen we naar onze hut. Dit noemt men hier een Ruhe Tag! Wat moet dat verder worden.

1. Louwra:
    29 mei 2017
    Fijn zo'n reis verslag. Reizen we ook een beetje mee. Lijkt me fantastisch. Wat zie je er keurig uit Gert Jan. Leuk om jullie allemaal zo te zien. Mooie foto's geniet ervan dan genieten wij met jullie mee.
    Lieve groetjes Henk en Louwra
  2. Ingrid:
    Hoi luitjes,
    Wat leuk is zo,n reisverslag beleven we het een beetje mee.
    Jullie zullen je dus niet vervelen.
    Geniet er van ook in vol ornaat aan het diner verschijnen is toch ook iets nieuws iedere dag. Liefs Wim en Ingrid.